9/9 ; JaLan JaLan JaP


Assalamualaikum u ollz !


ape kabar korang semua ? lama x dgr citer dari saya kn kn kn ? hehe ...
maaflah yew sekarang ni jarang nak UPDATE ENTRY kt blog g dah ...
memandangkan asyek xda mood je bab tu x update ngat ...
sooooooo sorry ye kawan !
n yang paling menyedihkan my NUFFNANG turun jatuh mendadak ...
teruk gler ... kekadang x smpai 50 pun visit per day ... :(
sooooooo SAD !


okay okay ...
cukup takat tu je dulu k nak sedih-sedih pun aku ni ...
kang wat letih je ...
hehe ...


sebenarnye entry ni aku nak cite benda len la ...
bukan sal nak sedih sedih an ...
ari tu ( baru je g ni ) aku keluar awal awal pagi dlm jam 9lbih pg cmtu la ..
aku teman akk aku g cari keja ...
dekat je kat area dkt umh aku jugak ...
xjauh mana pun , kami jln kaki je ...


disebabkan aku tanak cite panjang panjang ...
aku langkau je la terus k ..
after akk aku da selesai interview 1 tmpt ni ,
kitaorg g stesen minyak SHELL kononnye nk g beli air ...
padahal nak g try tnye ade keja 0 ke tak ..
then tanye akk aku yang g interview jap ..
n before balik umah kami g jln2 g ,
n finally beli buku n cekelet cm gmbr kt ats tu ...


THE END !

#KBAI#

daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)