Page di FACEBOOK


Assalamualaikum warga BLOGGER :)

Apa khabar semua ? Korang semua sihat ke tak ? Saya kat sini harap korang semua sihat walafiat la ye ... Tak nak la sakit-sakit , kalau sakit makan la ubat tu ye :) Lama kan saya tak update blog kecik saya ni :( Korang semua tak rindu ke dekat kami kt sini ? Mesti rindu kn ? Hehe .. Perasan la pulak ye saya ni :)

Hari ni punya entry ialah nak memperkenalkan PAGE kami ni dekat FACEBOOK ... Kami baru je nk aktif dan berjinak-jinak balik .. Page kami ni bertemakan " CINTA + ISLAMIK + KETAWA + INFO " InsyaAllah kami akan sentiasa " POST " kan yang baik-baik je ..

Oleh yang demikian , saya update blog ni nak minta korang " LIKE + beri SOKONGAN + SHARE " PAGE kami ni dengan orang ramai .. Tak lupa juga , sekarang ni kami tengah mencari ADMIN untuk page ni .. Tiada kena apa-apa bayaran pun .. Tujuan kami mencari ADMIN lagi adalah untuk berkongsi segala INFO yang ada bersama orang ramai & untuk mengeratkan silaturrahim .. Sesiapa yang berminat untuk menjadi ADMIN bolehlah MESEJ kami di PAGE kami ni di bawah ni ..


PAGE : Awak awak saya nk awak tahu yg saya SYGkn awak~~~~~
LINKhttps://www.facebook.com/pages/Awak-awak-saya-nk-awak-tahu-yg-saya-SYGkn-awak/280733182022287?group_id=0


Sokongan anda amat kami HARAPkan :)

Sekian ,
Terima kasih :)
Salam sayang dari kami ...

daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

1 comment:

arina said...

hye cute.. follow may blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)