Ceritaku- Part 2 : " OFFDAY panjang "

Assalamualaikum & hye semua :)


Rasa lama dah tak tulis / update entry kt blog kesayangan aku ni. Al maklumlah sebelum ni busy dengan kerja je. Sekarang ni tanam angguq ja pas behenti kerja tu. Start behenti keja tu 5 Februari 2013, sempat 5 bulan ja aku kerja. Sebab aku behenti kerja salah satunya sbb GERAM ! Kata lepas training 3 bulan kerja dah dapat gaji tetap tapi aku kerja 5 bulan pun still gaji ikut jam & elaun tak naik-naik. Siapa tak geram beb ! Staff len elok ja. Erghhh. Geram tu hanya aku ja taw. Buat OT pun kena CUT gaji. Apahal macam tu. Hmm. *sabaq je la >.<


* ni stuff yg kami wt kenangan masa kt kerja tu :D

After behenti kerja tu pun balik kampung 3 mggu macam tu la sebab tok kt kampung tak sihat. Biasa la orang dah berumur sakit sana sini. Tapi sekarang Alhamdulillah la dah sihat sikit-sikit. Siapa tak risau bila tok kita sakit kan. Sampai sekarang ni aku still dok umah dlu smntra mencari kerja lain yang sesuai :)


Dok kat tggu gi la, main dengan anak menakan la :D Penat layan karenah budak-budak ni. *tapi BEST :) Mereka la yang bagi kita HAPPY :) Tak keja ni duit KERING !!!!! uwaaaaaaa... :'( tahan je la :) 
Okay la setakat ni je dulu Entry kali ni. Anak menakan ajak dok kat luar pulak ni. Macam-macam la anak menakan aku 3 Putra ni.. Bye bye.. See you SOON !!! Maaflah kalau rasa entry ni pendek. *sbb tuan blog ni pun pendek orangnya..hehe



daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)