WW : dengar LAGU saja :D


Assalamualaikum semua ..
oke lah , memandangkan saya tak tahu nk ping pong apa apa , kita dengar lagu saja la eh .. hehe .. BEST jugak sekali sekala dengar lagu ni .. Nampak kn gmbr kot atas tu .. best ooo dgr lagu ni .. hehe

Lagu yang saya post ni kebanyakannya yang menjadi " PEBERET " saya la .. hehe .. jadi cm budak budak like my nephew la pulak cakap mcm tu  , bukan selalu pun .. hampa " TATAW " .. ahaaha~ .. Okay , sudah takat tu ja .. nanti bukan main merapu macam ikan kerapu je japgi ( ikan kerapu makan sodap ni .. haha ) ..

Okay Okay .. kt bawah ni LAGU yang saya minat , search from YOUTUBE :D
Sebabnya saya suka LAGU ni adalah kerna saya sangat SUKA lirik lagu ni ..
Maksud lagu ni sangatlah berMAKNA bagi saya ..
Tunggu apa lagi , nak taw lagu apa , JOM la dengaq sama sama .. Setakat ni saja yang saya tulis yew ..
HAYATI lah lirik nya :) korang mesti terharu lepas dengar lagu ni ..
Alangkah SWEET nya dapat macam ni .. hehe
STEADY yow ! Tata ~

AKUR JANJI : Edie  FT  Wanie -


daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)