R I N D U YG TAK T E R U C A P :(

Assalamualaikum & Salam Jumaat :)
Wah.. Alhamdulillah baru je lepas makan nasi briyani.. Aumm.. Hehe :D
Makan makan jugak tpi jgn banyak banyak taw.. T sakit susah pulak..
Lepas makan ni senyum je la kerjanya.. Mau tak nya, dah kenyang.. hehe..

Sebenarnya kan ,
dalam hati ni dok RINDU kt dia.. Mana tak nya, sekejap je masa berlalu, sembang dlm tepon pun kejap..


Nak taw pasaipa ? Dia pergi KL :( 
Tinggai aku g sorang sorang.. Tapi tapape pun, dia pergi pun ngan family sebab ade ape pun xtaw.. Semalam pun dia tergesa-gesa & terpaksa ikut.. Last minit baru aku taw pas telefon dia semalam.. Hmm :(



Dok sowg sowg lagi la nmpknya.. Kalau x, boleh sembang dlm tepon gi.. Time aku :( dia suh aku :) .. Hehe.. Pandai eh pujuk wangi :D Sayanggg uchuk..
Time dia ondaway gi sane sempat juga aku msj ngan dia smpai kami 2 org ngantok.. Hehe.. Cian 2-2 penat nak tdor.. Dia kata nak tepon aku bila sampai, tapi x tepon pun :(
Battery fon dia abis la tu :( Tapape uchukku, JANJI uchuk selamat sampai kt sane :D
ITU YANG PENTING !

Tapi rasa SUNYI la jugak, nak mesej pun susah.. Mungkin dia busy.. 
Tak ape uchuk, wangi faham :)
Hehe..
Apeapepun, sygg harap buchuk selamat yew :) Risau orang kt sini..



BALIK CEPAT CEPAT TAW !!!!!!!!


R I N D U la..
♥ Uchuk Wangi 

daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)