Aku Nak Jugak !


Cuti sekolah dah menjelma ...
Menjelma la jugak musim kenduri kahwin ...
Makan makan makan ...

Dekat taman ni saja pun dah berapa kenduri dok ada ...
Tu tak pa la ...
Dok tgk kawan yg sama umoq baru kahwin ni rasa lain je hati ni ...
Hmm ...
Kenapa pun tak taw la aku ...
Jeles tu mmg ada ...
Tapi aku kena sabaq banyakkkkkk sangat ... Jodoh depa awai ... Aku tak smpai seru lagi ... Hmm ...

Serius cakap bila tgk gmbaq depa dok berangan dah nak pkai bju apa nanti ... Haha ...
Cantikkkk kot !!!

Ya ALLAH Sesungguhnya Hanya PadaMU Aku Berdoa Agar Temukanlah Aku Dengan Imamku Ini ... Sesungguhnya Aku Ingin Tahu Siapakah Si Dia ?.. Jika Dia Adalah Jodohku Kau Tunjukkanlah Kepadaku ... Amin ...


daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)