KEDAH vs KELANTAN : 1 MEI 2012 :


Assalamualaikum =)


Semalam ( 1 Mei 2012 ) korang semua mesti tgk kn KEDAH vs KELANTAN utk SEPARUH AKHIR FA CUP kn ?...

Memang semalam semangat giler la .. kt depan jln kt keje aku ni penuh kereta g konvoi p tgk bola kt Stadium Darul Aman .. banyak tu ..

KEDAH GO KEDAH !!! PULUN JGN X PULUN !!!

Tapi yg sedihnya aku x leh tgk sbb keje .. OH no :'(  Sedih taw !!!

Oke oke ..
Nak taw RESULT dia bgi yg xtaw ...
NI result dia :

FULL TIME

KEPUTUSAN SEMASA :

KEDAH vs KELANTAN 

2 : 2

Khairul Muhymeen ( 31'42") : Obina Nwaneri (47') / Ghaddar 

KELANTAN LAYAK ke FINAL dgn AGREGAT 3:3


Ha .. ni la result dia .. oke .. mmg agak sedih bg rakyat HIJAU KUNING ..
tapi apa apa pun , RAKYAT NEGERI KEDAH bangga sebab pemain JATI HIJAU KUNING yg bg masuk GOL !!! Caya la =) GOOD JOB Khairul =)

Apa apa pun , lepas ni perlawanan bola sepak negeri KEDAH kena PULUN lagi ..
KEDAH PULUN KEDAH ... Chaiyok Chaiyok !

Salam sayang :
NurfatinZulaikha 
Anak JATI HIJAU KUNING :D

All Copyright© by ME :)

daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

1 comment:

Dea Mardya ;) said...

hehe , x tengok la cik aten..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)