nak DUIT tak ???


DUIT ???

dalam dunia ni kalau tak ada duit tak tau la kan ..
nak makan pun susah ..
cuba bayangkan orang susah yang tak ada duit ..
kesian kat depa .. so, yang mampu tu tolong-tolong la ye ..

eh, ke situ plak ceritanya ..
SEBENARnya kan ........




ni ha ..
duit saye tak da dah tggai RM3 ja dalam dompet .. hahaha :P
wuaaaaa .. tengok , kita yang mampu macam ni pun susah nak hidup tanpa duit, apatah lagi orang yang susah tu kan ..
aiyaaaa .. esok baru saye dapat GAJI ( bestnye ^___^ ) .. hehe ..
baru la lega sikit .. SYUKURnyeeeee !

papepun , dah dapat gaji nnt xleh boros sgt kenalah SIMPAN sama duit tu ( utk masa dpn kita jugak ^_^ )
nnt bila boros habis la duit , kan susah :(

so , JIMAT JIMAT la korang ye !

PEACE (Y) :)
tata ..
Assalamualaikum  ikhlas dr ,
SAYA (:

daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

1 comment:

dean said...

nak hadiah ?? tag http://dean-chumell.blogspot.com/2012/02/future-doctors-give-away-2012.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)