minggu deStiNi sIsWA at UiTM di HATIku !!!



wahhh....lega gila aty ni bila da abis MINGGU DESTINI SISWA ni...but aq rinduuuuuuuuuuuu sgt2 !!!....aq suka sgt2 dgn aktvt yg dyowg wat....
bnyk sgt dyowg wat 4 kami...aq epy sgt2...LOVE kakak2 n abg2 PM....
1st day 21may ri tu aq bru masuk ke UiTM MERBOK ni...aq ase sediy sgt2 coz tgglkn family...sedih oooo !!!...kwn2 bru pun blum dpt g...dlm dorm aq tu semuanya owg kedah... :) epy la gak...
hmm..k la, kite cite bab MDS ni k....
awl2 tiap2 pg da kena bgun awal dah...kul 3:30pg da kna bgun....gler seyh....if kt umh la, aq tdoq g time ni...hahha...hmm...aq juz ikut je coz ni semua arhn2 drpd PM2 kami....
bila bgun awai ni agak2 faham la ye...opcoz la NGANTOKKKK sgttttt !!!!...dah tu, mlm plak kena tdo pg2 buta dlm kul 1:00pg cmtu la....hmm...cuba korang bygkn ????...x letih ke kami semua cmni...
waaa...sdih ooo..tiap2 ary smpai la ary ke-7 kena wat cmni.....cuba korang kira tgk...
1 ary 2jam kmi tdo...7 ary bru je 14jam tdo....tgkk, x ckup pun 24jam lg kn....
sdih siooooooot....tiap kali duk dlm dewan dgr tklmt ke pape ke mata aq mzty jd cm ni -_- ..
n abg2 fotographer an mzty amek gmbr2 aksi2 dak2 yg ade ni duk tdo...ahaa...cian kt dyowg n aq x trkna taw...hee....btw, aq ase ni la yg bez kn ????
BUT.....
korang nk tawu x??...aq EPY EPY EPY sgt2 taw !!!...
aq suka kt akk2 n abg2 PM kite ni...dh la ade gk abg2 PM yg ncem2 comey2....ahaha.... ( kelaka lak aq niyh )...hehe...btw, siyes oo aq ckp ni...ahaaa...tp STUDY dulu la yew !!!
akk2 pun apa kurang nya.comey2 n baik2 belaka la....semua nyeeeeee baik tawwwwww !!!....spnjg aq  ade msa MDS ni, duit ktaowg xyh bwk kuar g...coz mknn semua dyowg support agy 4 smggu niyh....
sep dwit aq....hehe....
SYG AKK2 n ABG2 PM niyh !!! ~
n spnjg MDS ni kn, mcm2 prkara manis n pahit berlaku di antara kami....aq ase xyah la cite ea...bia je kngn tu ade dlm ingtn ku saje...chewahhh...hehe...
overall , semua nya mmg bez belaka....n segala aktvt yg dyowg wat tu mnjdikn kmi lbih brdisiplin la tpati wktu la tangkas la n mcm2 lg la....
MMG BEZ LA !!!....
kngn ni la aq rindu sgt2 even 7 ary je wat ni...
1st2 egt kn truk tpi rupanye bezzzzzz ....
haaa, sblum trlupa kn....aq suka sgt aktvt yg ade tu cm nyanyi la, minta autograph la ( mcm artis la plak kn )...hehehe....happening gler...
papepun , THANKS to akk2 n abg2 PM batch kitaowg niyh....
kt bwh ni antara gmbr2 yg smpt d ambil even x elok pun kn....besa la, guna fon je...








daH baCe ? SuKe x ? LIKE + k0meN la seKaLi ^__^

1 comment:

aNaeZeLza said...

huhu...rndunya kt MDS...cpat jew abes kn..next sem ada x lgi tuk kta eh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

| bebudak comey n cute |

iklan sebentar :)